اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳

برگزاری هفتمین دوره مسابقات آزمایشگاهی (یادواره شهدای هسته ای) ویژه دختران مقطع ابتدایی

  • توسط
  • اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۷
  • دیدگاه غیر فعال شده است

مجتمع فرهنگی آموزشی امام حسین (ع) واقع در بلوار شهید برونسی بعد از مجتمع مسکونی شهید رفیعی، میزبان برپایی هفتمین دوره مسابقات آزمایشگاهی (یادواره شهدای هسته ای) بود.

در ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷، هفتمین دوره مسابقات آزمایشگاهی (یادواره شهدای هسته ای) از سوی موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین (ع) در بین دختران پایه های چهارم تا ششم از مدارس ابتدایی دخترانه مشهد مقدس و دانش آموزان پایه ششم از ۷ شهرستان استان خراسان رضوی برگزار گردید. طبق برنامه ریزی زمانبندی شده دانش آموزان از ساعت ۸ صبح ابتدا با ورود به مجتمع کارت ورود به آزمون را دریافت و پس از عبور از زیر قرآن و پذیرایی، وارد اتاق تعویض لباس شدند. در این مکان دانش آموزان ضمن پوشیدن روپوش سفید مسابقات توضیحات تکمیلی در مورد مراحل آنجام مسابقات را از زبان سرکار خانم اکبری “یکی از داوران محترم مسابقات” دریافت نمودند و پس از دریافت پوشه سوالات وارد سالن اصلی برگزاری مسابقات آزمایشگاهی شدند. طبق برنامه ریزی انجام پذیرفته دانش آموزان باید در سه ایستگاه “فیزیک، شیمی و زیست شناسی” حضور یافته و آزمایشات مشخص شده خود را پاسخ می دادند.
لازم به ذکر است که ۹ نفر به عنوان داور در ایستگاه های مشخص شده، از دانش آموزان استقبال و شاهد انجام آزمایشات تعیین شده برای گروه های دو نفره در مدت ۱۵ دقیقه بودند که پس از پایان آزمایش نمره هر گروه در آن ایستگاه مشخص و دختران عزیزمان به ایستگاه بعدی هدایت می شدند.
دانش آموزان پس از استقرار در ایستگاه ها و رویت آزمایش مشخص شده ۲ دقیقه فرصت داشتند تا وسایل مورد نیاز خود را در سبد های تعبیه شده قرار داده و بر روی میز مربوط به گروه خود قرار دهند.
جناب آقای مهجور “ناظر محترم کیفی مسابقات” زمان انجام مسابقات مربوط به هر ایستگاه را اعلام و بر روند اجرای مراحل مسابقات نظارت داشتند.
مسابقات دختران عزیزمان در ساعت ۱۲:۴۵ با خروج آخرین گروه از سالن به پایان رسید.
لازم به ذکر است که تصاویر بیشتر به زودی در آلبوم تصاویر قابل مشاهده می باشد.

قبلی «
بعدی »