اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

برگزاری مسابقات کتبی و عملی علوم آزمایشگاهی پایه ششم در سطح آموزشگاه شهرستان سرخس

  • توسط
  • اسفند ۶, ۱۴۰۱
  • دیدگاه غیر فعال شده است

امام على علیه السلام : خشنودى به قضاى خداوند، دلیل بر داشتن یقین نیکوست.    غرر الحکم : ۴۲۸۴

گزارش مرحله ی اول مسابقات آزمایشگا هی پایه ی ششم دبستان پسرانه ی امام حسین علیه السلام سرخس در سطح آموزشگاهی به شرح زیر اعلام می گردد:
در بهمن ماه ۱۴۰۱ ، آزمون کتبی (تعدادی سوال مربوط به مفا هیم و اطلاعات آزمایشگا هی) در بین تمام دانش آموزان پایه ششم برگزار گردید، که از این تعداد اسامی ۶ نفر که بالاترین نمره را کسب نموده بودند اعلام شد و افراد منتخب به صورت تصادفی به گروه ها ی دو نفره تقسیم شده و در مرحله ی بعد در محل آزمایشگاه موسسه امام حسین علیه السلام با یکدیگر به رقابت پرداختند.
نحوه کار به این صورت بود که گروه ها با توجه به موضوع آزمایش ، وسایل مورد نیاز را برداشته و مشغول انجام آزمایش شدند و ضمناً در حین کار، گزارش کار آزمایش را نیز با دقت ثبت نموده و تمام مراحل را یادداشت برداری کردند. در هنگام کار نظارت دقیق بر فرآیند درست انجام آزمایش ها، رعایت کامل نکات ایمنی، میزان همفکری افراد گروه با یکدیگر و چگونگی ثبت گزارش و تمیزی میزکار کنترل و بررسی می شد.

در نهایت با توجه به اطلاعات علمی که در آزمون کتبی محک زده شده بود و میزان شناخت از وسایل در انجام آزمایش و ثبت درست مراحل در برگه ی گزارش کار؛ دانش آموزان در دو گروه اصلی و رزرو انتخاب شدند و به مسابقات آزمایشگاهی استانی راه پیدا کردند.
اسامی دانش آموزان منتخب به شرح ذیل اعلام می گردد.
گروه اصلی:
سید علیرضا سید النگی
امیر مهدی خیری
گروه رزرو:
سید محمد حسام مولانژاد
محمد اعظمی
برای این دانش آموزان کوشا در دهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی آرزوی موفقیت و سربلندی داریم .

قبلی «
بعدی »