فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

گزارش مرحله اول دبستان دخترانه امام حسین(ع) سبزوار

  • توسط
  • بهمن ۱۷, ۱۴۰۱
  • دیدگاه غیر فعال شده است

امام کاظم علیه السلام فرمود: در دین خـدا دانا شوید، هـمانا دین شـناسى و فـقه، کلید بصیرت و کمال عبادت است.              مسند الامام الکاظم علیه السلام، ج ۳ ص ۲۴۹

مرحله اول مسابقات علوم آزمایشگاهی پایه ششم در بهمن ماه به شرح زیر اجرا شد.

۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱، در ابتدا یک آزمون کتبی (تعدادی سوال مفهومی به صورت تستی مرتبط با آزمایش های کتاب) بین تمام دانش آموزان ششم برگزار گردید، سپس اسامی ۱۴ نفر از دانش آموزانی که بالاترین نمره را کسب نموده بودند اعلام شد و افراد منتخب به گروههای دو نفری تقسیم شده و در روز بعد در محل آزمایشگاه مدرسه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نحوه کار به این صورت بود که تمام وسایل مورد نیاز روی میز چیده شده و هر گروه پس از آگاه شدن از موضوع فعالیت خود ، وسایل مورد نظر خود را برداشته و مشغول انجام آزمایش شدند و ضمناً در حین کار، گزارش را نیز ثبت نموده و تصویر آن را نیز می کشیدند.

در هنگام کار نظارت دقیق بر فرآیند درست انجام آزمایش ها، رعایت کامل نکات ایمنی، نحوه برخورد افراد گروه با یکدیگر و چگونگی ثبت گزارش کنترل می شد.

در نهایت با توجه به اطلاعات علمی که در آزمون کتبی محک زده شده بود و میزان تسلط در انجام آزمایش و ثبت درست آن ؛ دانش آموزان زیر انتخاب شدند.

گروه اول (اصلی) : خانم ها زینب سهیلی فرد و بهشته بقراط

گروه دوم (رزرو) : خانم ها درسا بیدخوری و فاطمه ابو چناری

 

قبلی «
بعدی »